farwest of norway

in the farwest of norway i now live. its so far you have to fly for a really long time to get there. and when you get there they speak english and drive big trucks. but my bestfriend lives here. we live in a one bedroom with a dirty pool outside.

Tuesday, March 20, 2007

det bor mange rare folk i portland ogsa may- britt andersen

i dag har jeg forste jobbedag her i portland. har fatt jobb pa et lite lokalt bakeri. franske brod og croissanter og sma herlige kaker og fantastisk kaffe. alt lages pa stedet og det lukter kjempegodt!
sa planen er a jobbe sa mye som mulig til jeg kan begynne pa skolen igjen her og bli ferdig en gang.... og ellers male og tegne og trykke enda mere fohapentligvis. dessuten kommer lillesis marie til helga og blir i to uker eller noe. noe som blir aldeles nydelig! og jeg fikk for noen dager siden en pakke med mye rart i fra unn... det var paskemarsipan og godt og blanda og oslo magasinet og brev og det varma mitt hjerte!! unn er sa god pa det med brev og pakker... har noe a lere der!
ellers har kenny vert litt hekta pa sykler i det siste og har na en ny MASI. han kan ikke vente med a vise et bilde av den nar han har bygd den ferdig! na er det bare a selge bilen og leve som man preker. uten a bidra til oljekriger og miljo odeleggelser.
lenge leve kollektivtransport!!
love c

2 Comments:

  • At 12:06 PM, Blogger Eline said…

    Hei min love

    Deilig at dere er i orden og at du jobber på bakeri.

    Ville bare si at jeg sendte en pakke for en stund siden til den gamle adressa. Har du fått den, eller er den blitt borte i det store usa?

    Gleder meg til å se deg til sommeren.

    Love

     
  • At 3:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Camilla! Kom over bloggen din nå, gøy å lese litt om åssen det er med deg og Kenny... Ha en riktig god påske, og hils til Marie!
    Klemmer fra kusine Synnøve

     

Post a Comment

<< Home