farwest of norway

in the farwest of norway i now live. its so far you have to fly for a really long time to get there. and when you get there they speak english and drive big trucks. but my bestfriend lives here. we live in a one bedroom with a dirty pool outside.

Tuesday, May 29, 2007

toft arr pa haka

det er ikke sa mye som skjer om dagen. derfor lenge siden sist. og ja, folk er lei av a lese blog. skjonner det. men alle mater jeg kan folge litt med pa hva som skjer i livet til folk jeg er glad i tas i mot med takk.
jeg er ikke sa motivert for tida til a skrive sa mye av ulike grunner. forst, er irriterende a ikke ha internett hjemme. selv om de sier portland skal fa gratis wifi innen noen maneder overalt! dessuten har ikke anden vert helt pa topp. det er ikke bare bare a flytte til et nytt sted igjen gitt. hadde glemt det, tar tid a fa venner og et liv liksom. tid og mye initiativ, noe jeg ikke foler meg helt opplagt til om dagen. men det hjelper jo ikke, sa jeg prover a tenke positivt a ta moter med folk og muligheter som de kommer. komme seg ut litt. som vi gjorde pa lordag feks. sa en hiphop konsert og alt var helt til vi sykla hjem og jeg krasja. sykla inn i fortauet eller noe og mista balansen og slo haka apen og besvimte. kenny blei redd sa klart, men en grei fyr stoppa og fikk kjort oss til legevakta like ved der vi bor. sa da var vi der noen timer og fikk sydd haka med 6 sting og sjekka at alt annet var ok. sa de to siste dagene har vert tilbragt i senga med moste banan maltider innimellom. foler meg mye bedre i dag og skal jobbe litt igjen i morra. bare haka som fikk seg et fint og toft arr. kenny har lagd mat og lest norske eventyr for meg sa jeg kom meg raskt!
men det er psyko a vere ansatt i usa, vi ma komme oss ut herfra sa fort som mulig!! ingen rettigheter og ma tilbake pa jobb sa fort som mulig for ikke a miste for mye lonn... psyko!!!
na har jeg en fin hvit hjelm og provde a sykle litt i dag og det gikk greit. bra, for vi ble kvitt bilen sa na er det sykkel eller beina som gjelder!
jeg har en fantastisk mann og bestevenn som er her sammen med meg i alt som skjer, men jeg gleder meg masse(masse) til a henge i oslo igjen i sommer.... to forste uker i august, vi ses!!!
c

3 Comments:

  • At 2:26 AM, Blogger alvh said…

    åh, kjip sykkel historie..

    mitt navn på skype er annalinavictoria

    jeg trur jeg har funnet deg, nemlig, men jeg har ikke varit innlogget så masse.. som sagt skriver uppsats.. klem!

     
  • At 1:46 PM, Blogger Nina said…

    Off da...stakkars søte deg..jeg er gald du ahr en fantastik mann og bestevenn hos deg som passer på deg;)
    Klem fra meg
    Som er glad i deg og tenkte på deg:)

     
  • At 8:48 PM, Blogger Root and Leaf said…

    hello love! i would totally stay with you in norway! one day...

     

Post a Comment

<< Home